Jak zhubnout za týden

Jak zhubnout během týdne? Zaútočte na kila proteiny a zeleninou

Ptáte se, jak zhubnout během týdne? Se správnými změnami ve stravovacích návycích a životosprávě je to možné. Samozřejmě nelze očekávat dramatický úbytek váhy. Ale pokud vsadíte na zdravý způsob života, ztráta hmotnosti není nereálná. Čtěte, co vám pomůže zbavit se nadbytečných kil a tuku za pouhý týden.

Věnujte pozornost tomu, co jíte

Pokud hledáte způsob, jak efektivně zhubnout během týdne, věnujte pozornost kaloriím. V případě, že přijmete méně energie, než vydáte, budete přirozeně hubnout. Otázka je, jestli přijímat stejné množství kalorií jako doposud, a spalovat je intenzivnějším cvičením, nebo naopak. Pro každého funguje něco jiného. V současné době existuje mnoho aplikací pro chytré telefony, které vám s výpočty pomohou. Stačí zadat základní údaje, o své výšce, váze a ideálně i o výkonnosti vašeho metabolismu v klidovém stavu. Následně už jen zaznamenáváte, co všechno jste snědli a jakou aktivitu jste vykonali. Neexistuje žádný recept na to, jak zhubnout za týden 10 kg. Ale cesta, jak zhubnout za týden 2 kila, není nereálná.

Krok za krokem

Pokud se už roky stravujete v podnikové kantýně nebo ve fast foodu, pravděpodobně se lusknutím prstu nepustíte do organické bio stravy bez glutamátu a dochucovadel. Je potřeba dělat změny postupně. Nejdůležitější je omezit cukry, škrob a sacharidy. Když si tělo nemůže brát energii ze sacharidů, začne spalovat uložený tuk, což je výborný způsob, jak zhubnout během týdne. Další výhodou omezení sacharidů je to, že se snižuje hladina inzulínu, což způsobuje, že ledviny vylučují z těla přebytečnou sůl a vodu. Díky tomu tělo zadržuje méně tekutin. Omezení příjmu sacharidů, je jeden ze způsobů, jak zhubnou za týden 3 kila.

Vsaďte na zdravé tuky a zeleninu

Dobrou variantou, jak rychle zhubnout, je konzumovat proteiny a vlákninu. Každé jídlo by mělo obsahovat nějaký zdroj bílkovin a tuku a zeleninu s nízkým obsahem sacharidů. Nejlepším zdrojem bílkovin je maso (hovězí, kuřecí, vepřové, jehněčí), ryby a mořské plody (losos, pstruh, krevety) a vejce (ideálně celá i se žloutkem). Konzumace bílkovin sama o sobě není zárukou, jak zhubnout 8 kg za týden. Nicméně průzkumy ukazují, že zvýšená spotřeba zdravých tuků zrychluje metabolismus o 80 až 100 kalorií denně. Studie dále ukazují, že jídelníček založený na proteinech o 60 % omezuje situace, kdy vás honí mlsná, nemůžete přestat myslet na jídlo nebo pozdě v noci vypleníte ledničku.

Proteiny je vhodné doplnit zeleninou s vysokým obsahem vody a nízkým obsahem sacharidů. Patří sem brokolice, květák, špenát, rajčata, kapusta, klíčky, zelí, listový salát nebo okurka. Zmiňované druhy zeleniny můžete konzumovat v jakémkoli množství, aniž byste přesáhli doporučované množství sacharidů pro dietu, jak zhubnout za týden 5 kg. Dieta založená převážně na mase a zelenině obsahuje všechny vitamíny, minerály a vlákninu, které jsou nezbytné pro vyváženou stravu. Do jídelníčku můžete také doplnit zdravé tuky, jako je máslo, olivový, kokosový a avokádový olej. Pokud hledáte způsob, jak zhubnout 5 kg za 3 dny, jezte 2 až 3 jídla denně. Pokud zjistíte, že máte odpoledne hlad, přidejte čtvrté jídlo. Dieta by samozřejmě neměla probíhat bez pravidelné fyzické aktivity. Podívejte se, jak zhubnout za týden cvičením.

Ohodnoťte tento článek

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.