Jak zhubnout na kolečkových bruslích

Jak zhubnout na kolečkových bruslích

Když se řekne cvičení, zlepšování kondice a hubnutí, většina lidí si obvykle představí tradiční metody. Posilování, chůze, plavání, běhání, jízda na kole a jóga jsou asi nejpravděpodobnější formy, které vám přijdou na mysl. Nicméně je tu jeden oblíbený sport, jak zhubnout a získat kondičku, který je často přehlížený. Je to bruslení. Jízda na kolečkových bruslích je pro zdraví a fyzičku velmi přínosná a navíc je to zábava. Přečtěte si, jak zhubnout na kolečkových bruslích a ještě si proces hubnutí užívat.

Proč jezdit na kolečkových bruslích?

Je dobře známo, že aby člověk hubnul, musí spálit více kalorií, než každý den zkonzumuje. A jízda na kolečkových bruslích kalorie rozhodně pálí. Existuje spousta způsobů, jak se lidé snaží hubnout. Například chůze a běh jsou skvělé způsoby, jak pálit kalorie, ale ne každý si tyto způsoby užívá. Pokud nejste od přírody běžec, bude pro vás tento způsob hubnutí spíš dřina. Oproti tomu může být bruslení pro mnoho lidí zábava, u které mimo jiné pálí kalorie ve volném čase. Vnitřní i venkovní bruslení jsou skvělé způsoby, jak kalorie spalovat. Bruslení je totiž kardiovaskulární aktivita. Srdce pracuje intenzivněji. Pokud budete bruslit pravidelně a budete dodržovat zásady zdravé výživy, kila půjdou brzy dolů.

Navíc si můžete vybrat z mnoha typů bruslí, například inline brusle nebo fitness brusle. Bruslení je nejen skvělý způsob, jak zhubnout, ale také jak se udržovat v kondici. Bez ohledu na to, jaký druh bruslení si zvolíte, stále budete pálit kalorie. Dokonce i klidná 30 minutová jízda na kolečkových bruslích po rovině spálí zhruba 250 kalorií. Takže pokud budete bruslit 30 minut denně pětkrát týdně, spálíte přibližně 1250 kalorií. V kombinaci s rozumně upraveným jídelníček je možné shodit cca půl kilogramu týdně.

Hubnutí chůzí. Jak zhubnout a sportovat bez kondice

Bruslení a vyrýsované svaly

Zhubnout na kolečkových bruslích je možné během několika málo měsíců. Kromě toho zpevňuje in line bruslení svaly. Pokaždé, když bruslíte, posilujete a nabíráte svalovou hmotu. Bruslení je nejen kardio cvičení, ale také pomáhá zpevňovat břicho, hýždě, stehna, lýtka a hluboký stabilizační systém. Zvláště na hýždě má bruslení velmi výrazný vliv. V této oblasti jsou tři hlavní svaly – gluteus maximus, medius a minimus. Pokaždé, když bruslíte, zapojujete všechny tyto tři svaly v celém jejich rozsahu. Díky tomu bruslení krásně zpevňuje a tvaruje zadek. Není pochyb o tom, že in line brusle postavu zpevňují komplexně. V případě, že hledáte způsoby, jak zhubnout na kolečkových bruslích, zapojte se do jednoho z mnoha fór „bruslení hubnutí diskuse“ a sdílejte své zážitky s ostatními nadšenci.

Bruslením k lepší rovnováze

Někteří lidé mají přirozený smysl a cit pro rovnováhu, ale pro některé je to něco, co se musejí naučit. Schopnost udržet rovnováhu může mít vliv na mnoho věcí. Například i na to, jak chodíte nebo jak děláte nejrůznější sporty a další aktivity. Dobrá rovnováha je důležitá. Snižuje množství energie, kterou člověk vynakládá i na obyčejné činnosti, jako je chůze nebo dokonce sezení. Rovnováha je pro bruslení nezbytná, a tak se při něm velmi rychle naučíte potřebné triky a techniky, díky kterým budete stabilnější. Jízda na kolečkových bruslích posiluje vnitřní břišní svaly, které jsou pro správné držení rovnováhy nezbytné.

Inline brusle a běhání. 5 důvodů, proč zařadit kolečka do tréninku

Prevence proti srdečním onemocněním i cukrovce

Srdeční onemocnění jsou jednou z hlavních příčin předčasného úmrtí. Srdečním onemocněním, jako je srdeční infarkt, mrtvice a další související kardiovaskulární choroby, se ale dá předcházet pohybem a správnou životosprávou. Bruslení je aktivita, která dokáže zvýšit frekvenci srdečního tepu o 140 – 160 úderů za minutu při mírné rychlosti. Pokud jste zkušenější bruslař a jezdíte rychleji nebo více energicky, je možné zvýšit tepovou frekvenci až o 180 úderů za minutu. Podívejte se, jaký mají vliv kolečkové brusle na hubnutí v diskusi.

Také cukrovka je v současné společnosti čím dál tím častějším onemocněním. Vedle genetické predispozice způsobuje diabetes typu 2 nezdravá strava, sedavý životní styl, nadváha a nedostatek aerobního cvičení. Lékaři proto jako prevenci doporučují dva hlavní typy fyzické aktivity – silový trénink a aerobní cvičení. Jízda na kolečkových bruslích obě formy pohybu kombinuje. Bruslení posiluje srdce a kosti, uvolňuje stres a snižuje hladinu cukru a cholesterolu v krvi.

Prevence zranění

Pravidelné bruslení je ideální způsob, jak zhubnout na kolečkových bruslích. J e to také jedna z nejlepších forem cvičení obecně. Zapomeňte na to, co se říká o běhu nebo chůzi. Bruslení je mnohem bezpečnější. Samozřejmě zde hrozí riziko pádu, odřenin a zlomenin. Ale tomu se dá předcházet volbou vhodných ochranných pomůcek a přizpůsobením rychlosti jízdy svým schopnostem a okolním podmínkám. Bruslení ale nezpůsobuje typická svalová a kloubní zranění ze sportu. Například běh může při špatné technice způsobovat silné otřesy, které mohou škodit kloubům, zvláště kolenům. Pokud si nejste opatrní, můžete si způsobit sebe trvalé zranění ze sportu. Bruslení je v tomto ohledu šetrnější a patří mezi sporty s nízkým dopadem na zdraví.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..