Jak zhubnout na prsou

Jak zhubnout na prsou. Vyzrajte na přirozené zmenšení a zpevnění

Nadbytečný tuk v oblasti prsou způsobuje nevzhledný faldík, který vykukuje z okraje podprsenky, a navíc může vést k mnoha zdravotním problémům. Váha prsou může být příčinou bolestí zad, šíje nebo ramen. Podívejte se, jak se zbavit nadbytečného tuku a jak zhubnout na prsou jednou pro vždy.

Přirozené zmenšení prsou

Pokud se snažíte zhubnout na prsou a na zádech, mějte na paměti, že nebude stačit zaměřit se specificky pouze na tuk na zádech nebo na hrudi. Samozřejmě existují cviky na zmenšení prsou. Nicméně nejlepším způsobem, jak zhubnout na prsou nebo zádech, je zhubnout celkově. Zdravé hubnutí je kombinací zdravé výživy, životosprávy a důsledného cvičení. Tím, že snížíte energetický příjem o 500 kalorií denně, budete přirozeně a zdravě hubnout. To je nejlepší způsob, jak odstranit tuk z prsou nebo ze zad.

Zmenšení prsou posilováním

Cviky na hrudník, jako jsou například kliky nebo shyby, podporují přeměnu tuku na svalovou tkáň. U tohoto typu cviků sice člověk spálí pár kalorií, ale obvykle to není dostatečné k tomu, aby se zásadním způsobem snížilo celkové množství tuku. Naopak silové cvičení na posilování hrudníku může být dokonce příčinou toho, že prsa budou vypadat větší. Podobný efekt budou mít i cviky na posílení zad a ramen. Proto je potřeba při zmenšení prsou při hubnutí volit tyto cviky s mírou. Vyzkoušejte cviky, jako jsou dřepy nebo výpady. Naopak pokud se snažíte zhubnout celkově a nevíte, jak nehubnout v prsou, posilování hrudníku je výborný způsob.

Celková ztráta hmotnosti je dobrá varianta na zmenšení prsou bez operace. Koneckonců prsa jsou z velké části tvořena tukovou tkání, takže když hubnete, je jen logické, že se prsa zmenší. Nicméně při hubnutí tělo spaluje tuk ve všech částech těla a není možné si vybrat jen jednu oblast, například jak zmenšit hrudník. Proto je také zmenšení prsou při hubnutí u každé ženy individuální.

Šance na zhubnutí prsou

Obecně platí, že čím má žena větší nadváhu, tím více tukové tkáně může zhubnout na prsou. Dietologové uvádí, že je potřeba, aby žena shodila alespoň 20 procent celkové tělesné hmotnosti, pokud chce zmenšit prsa o jednu velikost. Pokud tedy vážíte 80 kilogramů, budete muset hubnout minimálně o 16 kilogramů, aby to hrudník a prsa výrazně ovlivnilo. U obézních žen se dokonce extrémní ztráta hmotnosti na hubnutí prsou vůbec nedoporučuje. Kůže, která obklopuje prsní tkáň, se spolu s příbytkem váhy roztáhla a není samozřejmě, že se s úbytkem hmotnosti zase stáhne. Kolagen a elastin, tedy vlákna, která dodávají pokožce pružnost, se protáhla a je tu velké riziko, že prsa u hubnutí budou pouze povislejší.

Ohodnoťte tento článek

One comment

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.