×
JenOHubnutí.cz

Jak se naučit pít vodu? 6 tipů, jak dodržovat správný pitný režim

Jak se naučit pít vodu

Naše tělo je tvořeno ze 75 % vodou. Proto je důležité ji neustále doplňovat a nezapomínat na pravidelný pitný režim. Přinášíme vám pár tipů, které vám napoví, jak více pít.

Proč pít právě vodu?

Za den zvládnu vypít bez potíží 3 l tekutin, ale nepiju vodu, je to špatně? Naše tělo potřebuje zejména čistou vodu bez jakýchkoliv dalších přísad. V žádném případě ale nezoufejte, pitný režim si můžete zpestřit i ovocným, bylinkovým nebo zeleným čajem. Základem by však měla být skutečně čistá voda. Do pitného režimu v žádném případě nepatří káva, alkohol, černý čaj, sladké limonády a colové nápoje.

1) Začněte pomalu

Pokud jste doposud byli zvyklí vypít sotva 0,5 l vody za den, není zrovna dobrý nápad snažit se do sebe obrátit hned 3 l. Vaše tělo je nastavené na určitý příjem tekutin a rychlá změna by mu mohla spíše uškodit než pomoci. Nespěchejte tedy a přidávejte vodu postupně.

Čtěte také: Jak jíst, abych zhubla? Máme pro vás 7 tipů pro úspěšné hubnutí

2) Pijte průběžně po celý den

Nejlepší a nejpřirozenější pro tělo je dodávat mu tekutiny pozvolna v průběhu celého dne. Místo toho, abyste po ránu vypili 1 l vody a před spaním udělali totéž, popíjejte každou hodinu malou sklenku.

3) Mějte vodu neustále u sebe

Mnoho lidí nezvládá dodržovat pitný režim z toho důvodu, že na něj jednoduše zapomíná. Pokud si však ráno postavíte vedle sebe lahev vody, budete ji mít neustále na očích. Pokaždé, když se na vodu podíváte, trochu z ní upijte. Uvidíte, že jí ve výsledku vypijete podstatně více, než kdy dřív.

4) Berte vodu jako lék

Pokuste se nebrat pití vody jako nutné zlo. Naopak se soustřeďte na to, co vám dostatečný pitný režim přinese. Více energie, hezčí pleť, menší výskyt migrén, jednodušší shazování kil…

Čtěte také: Rychlé hubnutí – 6 nejčastějších chyb, které děláme

5) Zkuste mobilní aplikaci

Existuje několik šikovných mobilních aplikací, které vám s dodržováním pitného režimu pomohou. Většinou fungují na principu zábavné hry, kdy s každou vypitou sklenicí postupujete k vyšším levelům. Pití vody tak nebude jen něco, co si musíte hlídat, ale také zábava.

6) Zařaďte více ovoce a zeleniny

Další způsob, jak začít pít vodu, je konzumace ovoce a zeleniny s vysokým obsahem vody. Patří sem hlavně citrusy, melouny a okurka. Tyto druhy obsahují až 98 % vody a přitom vás i příjemně zasytí a zaženou chutě na sladké.



Diskuse

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*


Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..